تی شرت هایی که موبایلتان را شارژ می کنند
 
تازه چه خبر؟
چهار شنبه 8 تير 1390برچسب:, :: 2:16 ::  نويسنده : سکوت

 محققان انگلیسی موفق به اختراع تی شرت هایی شده اند که توانایی شارژ تلفن های همراه را در کنسرت ها و برنامه های موسیقی طولانی مدت، دارا هستند.

 

کاربران می توانند تلفن های همراه خود را با یک سیم مخصوص به این تی شرت ها که به ویژه جهت استفاده در کنسرت ها، طراحی شده اند، وصل کرده و باتری آنها را در صورت نیاز، به سرعت شارژ کنند.

تی شرت هایی که موبایلتان را شارژ می کنند

نیروی لازم برای شارژ باتری موبایل ها نیز از امواج صوتی منتشر شده در سالن کنسرت توسط تی شرت جذب شده و به باتری تلفن، منتقل می شود.

شرکت بزرگ فن آوری موبایل Orange قصد دارد آخر این هفته در فستیوال بزرگ glastonbury برای اولین بار به امتحان این شارژرها بپردازد تا دقیقا مشخص شود، کدام امواج صوتی و در چه فاصله ای با سن اجرا برای شارژ تلفن های همراه موثرتر هستند.

تی شرت هایی که موبایلتان را شارژ می کنند

در همین زمان، ژاپنی ها هم تی شرت های شارژری را اختراع کرده اند که در مواقع اضطراری و بروز حوادث موبایل فرد را شارژ می کند و نیروی لازم جهت شارژ را از انرژی حوادث طبیعی نظیر لرزش زمین در اثر زلزله، نیروی باد یا گرمای آتش... می گیرد!

ژاپنی ها قبلا نیز شارژرهایی را اختراع کرده بودند که با جوش آوردن آب، تلفن همراه را شارژ می کرد و این شارژها با قیمت 168 پوند (24150 ین) به فروش می رسید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب